Gyakran Ismételt Kérdések | SEBO Porszívó márkabolt

Gyakran Ismételt Kérdések

Hány év garanciát vállalnak a SEBO termékekre?

A kellékanyagok kivételével háztartási termékeinkre 4 év, professzionális termékeinkre 1 év teljes körű garanciát nyújtunk SEBO szervizközpontunkban.

Minden SEBO termék megvásárolható a webáruházban?

Nagy figyelmet fordítunk arra, hogy naprakészen tartsuk webáruházunk kínálatát, de előfordulhat, hogy egy keresett terméket nem talál meg a webáruházban. Ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot és rövid határidővel intézkedünk a termék német anyacégtől való beszerzéséről.

Hol van lehetőségem kipróbálni a kiválasztott készüléket?

Otthonában vagy bemutatótermünkben

  • Bemutatótermünk Budapesten, a 16. kerületben található, viszont nem minden terméket tartunk állandó raktáron, így a kiszemelt termékről előzetesen érdeklődjön elérhetőségeinken
  • Otthonában is kipróbálhatja termékeinket, hiszen amennyiben a megrendelt termék megérkezett Önhöz, kipróbálta, és mégsem elégedett vele, a vásárlástól számított 14 napon belül minden indoklás nélkül visszaküldheti azt, és mi visszafizetjük a vételárat. Annyit kérünk, hogy hiánytalanul, minden tartozékával, sérülésmentesen küldje vissza a készüléket számunkra. A vásárlástól való elállás részleteiről bővebben a Vásárlási feltételekben olvashat.
Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási díj függ attól, hogy házhoz szállítással vagy Pick Pack Pontra kéri a csomagot. Lehetősége van személyes átvételre is, ebben az esetben értelemszerűen nincs szállítási díj. Tarifatáblázatunkat a "szállítási díjak" menüpontban, vagy ide kattintva is megtekintheti.

Milyen országokba vállalnak kiszállítást?

Minden európai országba tudunk szállítani, Európán kívüli ország esetében kérjük, keresse kollégánkat. A külföldre történő szállítás esetében a szállítási díjról szintén kollégánknál érdeklődhet elérhetőségeinken.

Milyen csomagküldő szolgálat végzi a csomagok szállítását?

A megrendelt termékek házhoz szállítását országosan a DPD Hungária Kft. végzi, illetve a Pick Pack Pont bolthálózat bármely boltjában is átveheti csomagjait. A külföldi megrendelések kiszállítását részben a nemzetközi DPD hálózat, részben egyéb futárcégek segítségével bonyolítjuk.

Mikor kapom meg a megrendelt porszívót, kelléket?

Termékeink szállítási ideje attól függ, hogy a kiválasztott termék hol van készleten. Ettől függően az alábbiak szerint alakul a szállítás ideje:

Hazai raktáron - 2-3 munkanap

Amennyiben a termék raktárunkban készleten van, abban az esetben a megrendelést követő munkanapon (előreutalásos fizetés esetén az összeg beérkezése után) átadjuk a csomagot a futárnak, aki általában az átvétel utáni következő munkanapon kézbesíti a csomagot, így a szállítási idő a megrendeléstől (előreutalás esetén a vételár beérkezésétől) számított 2-3 munkanap.

Külföldi raktáron

Amennyiben a termékadatlapon az van feltüntetve, hogy "Várható szállítás: X nap vagy hét", abban az esetben - megrendelés esetén - a következő fuvarral hazai raktárunkba hozatjuk a terméket. Ennek átfutási ideje függ a megrendelt terméktől, hiszen ugyan a legtöbb termék a gyártónál van készleten, de előfodulhat, hogy szükség van a termék utángyártására. Ezért a termékadatlapon minden esetben a maximális várható szállítási időt tüntetjük fel. Amint a termék beérkezett hozzánk, értesítjük a vásárlót és a terméket átadjuk a hazai futárszolgálatnak (DPD futárszolgálat). Ilyen esetben tehát javasoljuk, hogy mindig figyelje a terméknév alatt szereplő aktuális szállítási időt.

Nem rendelhető

A kifutott, már nem gyártott, vagy hosszú távon gyártói készlethiányos termékek "Nem rendelhető" státusszal láthatóak rendszerünkben, ezeket a termékeket pillanatnyilag nem tudjuk szállítani. 

A csomag átvételénél mi a teendőm?

Kérjük, házhoz szállítás esetén a csomag átvételekor a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt ellenőrizze! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot.

Miért csak most hallok először a SEBO-ról?

Ugyan a SEBO márka nem új, hiszen a német Stein & Co. GmbH, a SEBO porszívók gyártója 1978-ban alakult, hazánkban a SEBO porszívók és takarítógépek forgalmazása csak 2011-ben indult meg. Ez előtt elsősorban csak Németországból egyénileg behozott készülékekkel lehetett találkozni, elsősorban szállodában, esetleg egy-egy ismerős háztartásában.

Hogyan szerezhetek be SEBO porszívómhoz porzsákot?

A SEBO hazai disztribútoraként kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy mind a porzsákok, mind a szűrőcsomagok folyamatosan elérhetőek legyenek webáruházunkban, valamint viszonteladóink kínálatában is. Webáruházunkban történő online megrendelés esetén futárszolgálatunk a porszívójához való porzsákcsomagot néhány napon belül otthonába vagy irodájába szállítja. Mindezek mellett több, kifejezetten porzsák-kereskedelemre szakosodott online és offline boltban is beszerezhetőek a SEBO készülékekhez a porzsákok, filtercsomagok.

Évek múlva is beszerezhető marad a SEBO porzsák?

A SEBO hazai disztribútoraként folyamatosan és hosszú távon biztosítjuk az eladott készülékekhez a kellékellátottságot. A kellékeket, porzsákokat, filtereket mind saját webáruházunkon, mind kikereskedő partnereinken keresztül beszerezheti később is.

Mi történik, ha garanciaidőn túl romlik el a porszívóm?

Egy SEBO készülék nem hajlamos meghibásodásra, de ha mégis ez a helyzet adódna, és letelt a garancia, keresse meg ügyfélszolgálatunkat. A készülék javításában vagy akár alkatrész beszerzésben készséggel állunk rendelkezésére, korábbi, már nem gyártott modellekhez is biztosítjuk a teljes körű alkatrész- és kellékellátást, szerviz szolgáltatást. 

Előre utalásos szállításmódot választottam, mikor, hova, mekkora összeget utaljak?

Az utaláshoz szükséges adatokról a megrendelés leadása után e-mailben fogjuk értesíteni. Kérjük, az e-mail megérkezése előtt ne utaljon. Ha 2 munkanapon belül nem érkezne e-mail, kérjük, jelezze elérhetőségeink valamelyikén.

Hogyan állhatok el a vásárlástól?

A Vásárló 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.

A Vásárló az elállási jogát a termék kézhezvételének napjától számított 14 naptári nap elteltéig gyakorolhatja. (Eddig a napig kell jelezni az Eladó felé, hogy el kíván állni a vásárlástól.)

A Vásárló az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszajuttatni az árut a kereskedőnek (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül).

Az Eladó a termék teljes vételárát, valamint a szállítási díjat visszatéríti, azzal a kitétellel, hogy az Eladó nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak az emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket, csak a normál fuvarozási díjat.

A Dunartis Kft. a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállás jogának gyakorlását követő 14 napon belül visszatéríti, amennyiben a Vevő az árut visszajuttatta.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A Vásárlót ezen felül egyéb költség nem terheli.

Az elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban (postai úton vagy e-mailben), vagy telefonon. Postai úton, írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel a levelet. A megrendelt terméket postai úton, személyesen (előzetes egyeztetést követően), vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik. Utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően videókamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos.) A vásárlástól való elállást követő 14 napon belül a Dunartis Kft. a Vásárló által megadott bankszámlaszámára visszatéríti a termék vételárát, amennyiben a terméket visszajuttatta. (Egyeztetés alapján postai úton történő visszafizetés is lehetséges.)

A fentiek kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő vásárlóink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

Mi a különbség a háztartási és a professzionális porszívók között?

Alapvetően a SEBO gyár a professzionális termékvonalban található porszívókat és egyéb takarítókészülékeket szállodák, irodák és egyéb olyan nagyforgalmú helyek takarítására tervezte, ahol a készülék a háztartási használatnál jóval nagyobb igénybevételnek van kitéve. Ugyanakkor, mivel a vásárlók látták, hogy ezek a készülékek kiváló minőségűek, otthoni használatra is alkalmasak, elkezdték háztartási használatra is vásárolni őket. A gyár ekkor döntött úgy, hogy elindítja háztartási termékvonalát. A háztartási sorozatokban található készülékek ugyanazt a bivalyerős és tartós motort tartalmazzák, mint az adott készülék professzionális felhasználásra szánt változata. A készülékek anyaghasználata (anyagminősége) is azonos. Különbség elsősorban a megjelenésben van: háztartási modelljeink színesek, így az elérhető rengeteg színvariációból biztosan megtalálja azt, amelyik az Ön lakásához legjobban illeszkedik. Professzionális termékvonalba tartozó porszívóink elsősorban szürke színűek. Persze vannak olyan háztartási modellek (pl. AIRBELT K1, K3), melyeknek nem létezik professzionális sorozatba tartozó megfelelője, ezt a modellt elsősorban kisebb lakások tisztán tartására fejlesztette ki a gyár. Ahol egy termékből létezik háztartási és professzionális változat is, ott apróbb kényelmi funkciók lehetnek a háztartási modellekben.